• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • ш
  • Майстер-клас "Інноваційні та хмарні технології: доцільність та практичне застосування у освітній діяльності»

Майстер-клас "Інноваційні та хмарні технології: доцільність та практичне застосування у освітній діяльності»

2024-03-01

/Files/images/_a_molod/a/pedrada/Без названия.jpg

В останній день зими, а саме 29 лютого 2024 року, в Костринському ліцеї відбулося засідання професійної спільноти вчителів початкових класів, на яке були запрошені директор закладу Яцуга О.В. та заступник директора з навчально-виховної роботи Крив’яник О.В..

Засідання пройшло в формі майстер-класу за темою "Інноваційні та хмарні технології: доцільність та практичне застосування у освітній діяльності». Метою засідання було обмінятися досвідом роботи щодо впровадження в освітній процес інноваційних форм організації навчальної діяльності, розвитку критичного мислення молодших школярів, сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати освітній процес у початковій школі, виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового. Майстер-клас проходив під гаслом «Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися».

Розпочала засідання голова професійної спільноти та вчителька 2 класу Ковач Оксана Василівна, яка розповіла що таке дослід й на практиці показала, що саме дослід - це особлива форма пошукової діяльності учнів початкової школи, в якій проявляється власна активність дітей, спрямована на отримання нових відомостей і нових знань. Головна мета досліду полягає в тому, що він дає дітям реальні уявлення про різні сторони досліджуваного об’єкта, про його взаємини з іншими об’єктами. Адже знання, взяті не з книг, а здобуті самостійно, завжди є усвідомленими і міцнішими.

Клецко Любов Іванівна, вчителька 4 класу, ознайомила присутніх із застосуванням інноваційного методу навчання таким, як «комікси». Темою дослідження Любов Іванівна обрала для себе «Комікс: онлайн-сервіси для створення яскравих історій для будь-якого уроку». Педагог зазначила, що комікси – намальовані тематичні історії, які використовуються як ефективний дидактичний матеріал для розвитку творчого мислення учнів та мовлення. Ознайомила присутніх з онлайн-сервісами, за допомогою можна втілити ідею коміксу за кілька хвилин.

Кохтич Христина Василівна, вчителька 3 класу, поділилась досвідом з теми «Онлайн -платформи в освітньому просторі». Христина Василівна ознайомила присутніх з найкращими інструментами спілкування під час дистанційного навчння.

Повханич Василина Василівна, вчителька 1 класу, зазначила, що насьогодні процес формування й розвитку особистості відбувається не тільки на уроках, а й під впливом медіа – у сучасному медіа середовищі. Ключовим поняттям медіаграмотності є критичне мислення – це комплекс усвідомлених дій і навичок, які використовуються для оцінювання інформації: достовірна вона, чи містить маніпуляції.

Кiлькiсть переглядiв: 135