• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Канікули
  • Педагогічна рада "Компетентнісний підхід до формування змісту та організації освітнього процесу. Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу"

Педагогічна рада "Компетентнісний підхід до формування змісту та організації освітнього процесу. Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу"

2024-01-01

/Files/images/_a_molod/a/педрада1.jpg

Життя – це постійний ланцюг змін. Зміни є скрізь. Разом зі змінами в усіх сферах життя змінюємося і ми, змінюються і діти.

Виклики часу зумовили й зміни в освітній галузі. Адже на сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі.

Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог і підходів.

Компетентнісна спрямованість, діяльнісний та особистісно-орієнтований підходи є особливістю сучасного уроку. Що значить сучасний, актуальний та діючий урок? Саме це та інші питання обговорювалися на засіданні педагогічної ради Костринського ліцею з теми «Компетентнісний підхід до формування змісту та організації освітнього процесу. Сучасний урок у контексті компетентннісної освіти», яке відбулося 29 грудня 2023 року. Метою засідання було: вироблення позитивної мотивації діяльності педагогічного колективу з вивчення та впровадження технологій компетентнісного навчання, ознайомлення з досвідом реалізації компетентнісного підходу вчителями ліцею.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Крив’яник О.В. розпочала засідання з обговорення актуальних проблем щодо впровадження компетентнісного підходу щодо організації навчального процесу та побудови сучасного уроку. Були проведені різні форми роботи з вчителями: індивідуальна, парна, групова, колективна.

Вчитель зарубіжної літератури Мастяк Т.Ю. запропонувала учасникам засідання фрагмент майстер-класу «Я роблю це так…» за твором Р.Кіплінга «Якщо».

Планчак М.М., вчитель біології, презентувала свій досвід роботи щодо фреймового структурування навчального матеріалу на уроках біології.

Вчителька початкових класів Повханич В.В. запросила присутніх у світ ігор «Гра як мотиватор створення успіху».

Проведені заходи були сучасними, нестандартними, цікавими та пізнавальними. Учасники засідання брали активну участь у всіх формах роботи, запропонованих колегами. Вони отримали неоціненні враження, емоції та знання.

/Files/images/_a_molod/a/pedrada/1.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/2.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/3.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/4_.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/5.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/6.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/м.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/м1.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/м2.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/м3.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/п.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/п1.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/п2.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/ф.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/ф1.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/ф2.jpg
/Files/images/_a_molod/a/pedrada/ф3.jpg/Files/images/_a_molod/a/pedrada/ф4.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 19