2021-03-11
«Пророда включає нове посилання – для людства усього чудове повчання»
Виховник рою «Веселкові козачата» Оксана Василівна Ковач разом зі своїми вихованцями – екологічними амбасадорами - цьогоріч продовжують роботу з екологічного виховання «НУШ за екологію: думати – досліджувати - діяти». Тому у лютому стартував пізнавальний проєкт «Природа включає нове посилання – для людства усього чудове повчання».
На підготовчому етапі школярі ( адже надворі хазяйнував ще лютий місяць) виготовляли різних тварин способом заповнення площини силуетними зображеннями. Таке заняття сприяло формуванню навичок роботи в техніці аплікації, знайомству з техніками аплікації з природних матеріалів. Цікава робота щораз стимулює розвиток допитливості, виховує естетичне сприйняття навколишнього світу. Це захоплююче, цікаве і корисне спілкування з природою. Воно розвиває творчість, мислення, спостережливість, працьовитість, художній смак. Заняття з рослинами сприяють вихованню у дітей любові до рідної природи, дбайливого до неї ставлення.
Новим захопленням маленьких ліцеїстів стала презентація зібраних матеріалів про лікарські рослини і рідного краю, і всієї України. Діти презентували креативні роботи – дослідження про цілі скарбнички природи, сховані у кожній, навіть найменшій квіточці, які гарно оформили і самостійно, і з допомогою батьків. Ці матеріали стали допомогою у ще одному знайомстві школярів з цілющим багатством природи.
Але, безперечно, найцікавішим і захоплюючим став етап роботи у рамках дослідження «Я – бьордингіст». Тут перед школярами стояло незвичне завдання: протягом певного часу спостерігати за птахами в довкіллі, фіксуючи результати спостережень. Згодом було проведено чемпіонат з бьордингу, підбито підсумки і визначено переможця. Діти фотографували пташок, готували опис побаченої пташки. Така робота не тільки допомогла їм краще пізнати навколишній світ, але й залишила приємні спогади і докази спостереження за птахами.
Різні види екологічної роботи допомагають формувати у молодших ліцеїстів віру в те, що навколишній світ можна врятувати. І діти під керівництвом умілого наставника зможуть змінити ставлення до природи й навчити інших цінувати її.